Wspólnoty mieszkaniowe

Urządzenia takie jak bramy i szlabany wskutek ciągłego działania wymagają konserwacji i nadzoru. Producenci zalecają, żeby robić regularne przeglądy. Dzięki nim możliwa jest wymiana zużytych lub uszkodzonych części zanim dojdzie do awarii i urządzenie przestanie działać. Nawet drobne regulacje, dokręcanie połączeń mechanicznych, smarowanie, czy oczyszczanie podzespołów z brudu mają wpływ na prawidłowe funkcjonowanie urządzeń. Wiadomo jest jak bardzo awarie, powodujące unieruchomienie bram i szlabanów są problematyczne.

W celu zapobiegania awariom i długotrwałemu unieruchomieniu bram i szlabanów proponujemy podpisanie stałej umowy na konserwację tych urządzeń. Dzięki niej zyskują Państwo:

  • zmniejszenie ryzyka wystąpienia awarii
  • comiesięczny przegląd urządzeń
  • szybki przyjazd naszych serwisantów do zgłaszanej awarii
  • usuwanie drobnych usterek w ciągu kilku godzin od zgłoszenia
  • usuwanie awarii, które wymagają wymiany części – w ciągu trzech dni od zgłoszenia
  • zmniejszenie kosztów ponoszonych na naprawy
  • zwiększenie żywotności serwisowanych bram, szlabanów i napędów
  • sprzedaż nadajników z zakodowaniem i dowiezieniem do klienta
  • koszty robocizny jedynie w przypadku:
    • awarii wynikłych z użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem
    • uszkodzeń spowodowanych wandalizmem lub kolizji z pojazdem
    • przeróbek, modyfikacji lub całkowitej wymiany bramy albo automatyki
  • oryginalne części zamienne

Z każdego przeglądu wykonujemy raport, dzięki któremu użytkownik uzyskuje wiedzę o:

  • wykonanych czynnościach
  • realnym stanie technicznym urządzeń
  • konieczności wykonania określonych napraw natychmiast lub w przyszłości

Posiadamy stałe zapasy magazynowe części serwisowych oraz umowy z producentami bram i automatyki takimi jak: Hörmann, Came, NICE, FAAC, „Wiśniowski”, które gwarantują szybką dostawę oraz pełny ich asortyment.

W zależności od wymagań naszych klientów usługi serwisowe świadczymy w ciągu 2, 4, 6, 8, 12 lub 24 godzin od momentu zgłoszenia. Czas reakcji wynika z podpisanej umowy na stałą konserwację.

Wykonując cykliczne (miesięczne) przeglądy urządzeń zwracamy szczególną uwagę na:
a) Brama segmentowa (garażowa)

  • Wizualne sprawdzenie poprawności działania bramy
  • Sprawdzenie stanu płaszcza bramy
  • Sprawdzenie stanu mechanizmów prowadzących bramy
  • Sprawdzenie stanu sprężyn wspomagających otwieranie bramy
  • Sprawdzenie linek stalowych oraz elementów łączących poszczególne panele
  • Sprawdzenie stanu siłownika oraz poprawności działania automatyki
  • Sprawdzenie poprawności funkcjonowania awaryjnego otwierania
  • Wykonanie niezbędnych regulacji, smarowania
  • Usuwanie ewentualnych stwierdzonych drobnych usterek

b) Brama ogrodzeniowa

  • Wizualne sprawdzenie poprawności działania bramy
  • Sprawdzenie stanu konstrukcji bramy
  • Sprawdzenie stanu siłowników oraz poprawności działania
  • Sprawdzenie poprawności funkcjonowania awaryjnego otwierania
  • Wykonanie niezbędnych regulacji, smarowania
  • Usuwanie stwierdzonych drobnych usterek
  • Sprawdzenie wszystkich połączeń elektrycznych

c) Szlaban (zapora)

  • Wizualne sprawdzenie poprawności działania szlabanu
  • Sprawdzenie stanu ramienia szlabanu
  • Sprawdzenie stanu sprężyn
  • Sprawdzenie stanu mechanizmów przenoszących napęd
  • Sprawdzenie stanu silników oraz poprawności działania automatyki w
    szlabanie
  • Sprawdzenie poprawności funkcjonowania awaryjnego otwierania
  • Wykonanie niezbędnych regulacji, smarowania
  • Usuwanie ewentualnych stwierdzonych drobnych usterek
  • Sprawdzenie i dokręcanie wszystkich połączeń mechanicznych
  • Sprawdzenie prawidłowego podłączenia napędów do instalacji elektrycznej

Zaufało nam już ponad 190 Wspólnot, Firm Zarządzających i Administrujących m.in.:

  • Atrium21 Sp. z o.o.
  • Gestor
  • ALFAREX Sp. z o.o. Sp.k.
  • Sekro Nieruchomości
  • LUX-DOM
  • PW LARIX
  • Kenpol Sp.z o.o.
  • Zarządca Sp. z o.o.
  • PMG PARTNER Sp. z o.o.
  • i wiele innych

W przypadku zainteresowania współpracą z nami prosimy o kontakt telefoniczny bądź e-mailowy.

Kontakt z serwisem:
Hubert Skoczeń
telefon: +48 608 488 688
e-mail: serwis@bramet.pl